Locatieraad en Pastoraatsgroep

18 juli 2024 | Beuningen

Nieuw tuingereedschap

Tijdens de jaarvergadering werd aangegeven dat het tuingereedschap van de kerkhofploeg aan vervanging toe was en dat er wel één en ander aangevuld mocht worden. De locatieraad heeft hierop actie ondernomen en hiervoor een subsidie aangevraagd en gekregen bij het ketelhuisfonds in Losser. Enkele coördinatoren van de kerkhofploeg hebben hier vervolgens gereedschap voor gehaald. -zie foto-. Zij weten het beste wat er nodig is. De kerkhofploeg kan nu weer een tijdje vooruit met het nieuwe gereedschap.

Vrijwilligersfeest

Op vrijdag 5 juli jl hebben we ons tweejaarlijkse vrijwilligersfeest gehouden. Zo’n 40 vrijwilligers waren aanwezig. Na een heerlijke kop koffie met boterkoek werd er in groepjes een stukje gefietst met onderweg een stop voor een spelletje en een drankje. Het eindpunt was bij de fam. ten Dam waar de avond in de tent en bij het kampvuur werd voorgezet onder het genot van een heerlijk broodje beenham en een drankje. Het was een geslaagde en gezellige avond.

Locatieraad en pastoraatsgroep