Mededelingen

29 juni 2024 | Ootmarsum

van locatieraad en Pastoraatsgroep

Er zijn nog enkele Kerkbanken beschikbaar Wie heeft belangstelling? Enkele jaren geleden hebben we van het bisdom toestemming gekregen om de kerkbanken te mogen vervangen door stoelen. Na verwijdering van de banken zijn huidige stoelen uit de zijbeuken naar het middenschip verplaatst. Dit betekende dat we de kerkbanken konden gaan verkopen! Direct nadat we van de vervanging in het Preaksteulke melding hadden gemaakt kwamen de eerste reacties/vragen al binnen. Meerdere mensen gaven destijds aan wel “in te zijn” om een bank te kopen. Zelfs uit Zeeland was er belangstelling en hebben we banken kunnen verkopen. Er zijn geen grote banken meer beschikbaar. Wel zijn er nog een beperkt aantal kleinere banken beschikbaar voor de verkoop. Voor deze kleine banken voor 4, 5 á 6 personen vragen we € 75.

Heeft u belangstelling, maak het kenbaar op het secretariaat (ootmarsum@lumenchristi.nl) of telefonisch op 0541 29 29 91. Leden van de locatie