KINDERKERK DE LUTTE

20 maart 2024 | De Lutte

Voor bijeenkomsten rond Pasen 2024 nodigen we jullie en je ouders, opa’s en oma’s van harte uit. Kom 24 maart om 10.30 naar de kerk met je (zelfgemaakte) Palmpasen. Tijdens deze bijeenkomst (gebedsviering) presenteren ook de kinderen zich die dit jaar de 1e Heilige Communie gaan ontvangen. Ook gaan we kort in op wat de Palmpasen en de Goede week betekent. Om 11.00 komt traditiegetrouw de Plechelmusharmonie de kinderen in de kerk ophalen om gezamenlijk de Palmpasen optocht te lopen.
“Lopend Vuurtje 1e paasdag 31 maart worden jullie met je lantaarntje tussen 19.45 en 20.00 uur in de kerk verwacht. Daar worden de kaarsjes aangestoken aan de nieuwe Paaskaars. Als alle kaarsjes branden gaan we in optocht samen met de Poaskeerls naar het paasvuur. Zo verspreiden we het Licht van Christus.
Graag zien we jullie. Allemaal tot dan
Kinderkerk De Lutte.