Allerzielenviering

17 september 2024 | Ootmarsum

zaterdag 2 november 2024 Op zaterdag 2 november a.s. om 19.00 uur zal zoals elk jaar de Allerzielenviering worden gehouden die deze keer zal worden voorgegaan door pastor Kerkhof Jonkman. Tijdens deze dienst van woord en gebed, zullen de namen worden genoemd van alle tussen 1 november 2023 en 1 november 2024 gestorven leden van onze geloofsgemeenschap. Gelijktijdig zal er voor ieder van hen een kaarsje worden ontstoken. De vieringen worden georganiseerd door de werkgroep Avondwake en Afscheidsvieringen. Enkele leden van deze werkgroep zullen in deze viering assisteren. Het Themakoor zal de viering muzikaal opluisteren. Na de viering zal er zoals gebruikelijk de stille tocht naar het kerkhof worden gehouden. Op het kerkhof zal een blazersensemble van de Harmonie een passende muzikale bijdrage leveren. De voorganger zal de graven zegenen. Aan de ingang van het kerkhof zal door de leden van de Stichting Begraafplaatsen aan alle bezoekers een kaarsje worden uitgereikt, dat op de graven van hun dierbare kan worden geplaatst. De nabestaanden van de vanaf november 2023 overleden medeparochianen krijgen een persoonlijke uitnodiging om deel te nemen aan deze viering. De Werkgroep Avondwake en Afscheidsvieringen, de locatieraad en pastoraatsgroep nodigt U allen van harte uit om deel te nemen aan deze Allerzielenviering.