Uit het gastenboek:

4 februari 2024 | Denekamp

In dit boek, dat achter in de koepelkerk ligt bij de glazen schuifdeur, kunnen bezoekers aan onze kerk hun mening en indrukken over de St. Nicolaas kwijt. Hieruit zullen wij zo af en toe aansprekende teksten citeren.

Ik loop hier binnen omdat ik het een prachtige kerk vind. Hoor ik “Tears in Heaven” en “Time to say goodbye”. Beide gespeeld op de crematie van mijn lieve zus. Kan geen toeval zijn!. nov. 1  John.

Dat deze kerk altijd  een warm huis mag blijven waar iedereen welkom en thuis is. A + D

Gewoon een kaarsje opgestoken voor een bijzondere attentie. Gewoon door ’n doarper. Gewoon een moment van stilte In onze vertrouwde parochiekerk. 22-7-23

Een erg mooie kerk, een ware rustplek wees hier AUB zuinig op! Nico en Mare, Ammerzoden.

In het gastenboek staan stukjes tekst in het Arabisch. We willen graag in contact komen met iemand die deze stukjes tekst kan vertalen. Wil de geïnteresseerde vertaler zich melden bij de administratie,  tel. 351332  De redactie