Negentigjarig kerkjubileum

24 september 2024 | Noord-Deurningen

Heilige Jozefkerk Noord Deurningen viert negentigjarig jubileum tegelijk met Oogstdankfeest

Bron: Lokaal Twente

NOORD DEURNINGEN – Zaterdag 28 september a.s. wordt het een bijzondere viering in de Heilige Jozefkerk te Noord Deurningen. Achter de schermen zijn al veel mensen druk met de voorbereidingen. Niet alleen is er een eucharistievering, ook is er de Oogstdankviering en wordt er stilgestaan bij het negentigjarige jubileum van het kerkgebouw. Voor deze speciale versiering gaan vrijwilligers de kerk van binnen en buiten weer prachtig versieren. Het thema van het Oogstdankfeest is ‘Voedsel voor lichaam en geest’. Iedereen is van harte uitgenodigd om de viering, om 19.30 uur in de H. Jozefkerk, bij te wonen. Zowel het H. Jozefkoor als het Themakoor zullen de viering voorzien van muzikale klanken. De dienst wordt voorgegaan door Pater Fons Eppink uit Noord Deurningen.