In Memoriam

8 augustus 2024 | Denekamp

Heinz Schulte

Op 22 juli overleed op 70 jarige leeftijd Heinz Schulte.

Denkend aan Heinz is denken aan het vele werk wat hij deed voor onze geloofsgemeenschap. Hij was collectant en coördineerde dit door jaarlijks de schema’s op te stellen voor alle diensten en was mede organisator voor de jaarlijkse kaartavonden. We deden nooit een tevergeefs beroep op hem als we vroegen om mee te werken aan de jaarlijkse ‘actie kerkbalans’.

Dinsdagsmorgens eens in de drie weken kwam hij in het parochiecentrum om zijn wijk voor het parochieblad ‘Rond de heilige Nicolaas’ uit te tellen en te bezorgen bij de diverse wijkbezorgers.

Heinz, de geloofsgemeenschap is jou zeer dankbaar voor jouw jarenlange  inzet. We wensen zijn vrouw, kinderen en verdere familie alle sterkte toe in de komende tijd.