Palmpasen Gebedsviering

27 februari 2024 | De Lutte

Traditiegetrouw wordt ook dit jaar op de zondag voor Pasen een palmpasenviering en aansluitend een palmpasenoptocht gehouden. Deze vindt plaats op zondag 24 maart. Om 10.30 uur worden alle kinderen met hun palmpasenstok verwacht in de kerk voor een korte gebedsviering. Tijdens deze viering worden ook de 18 communicantjes van dit jaar gepresenteerd. Aansluitend vertrekt om 11.00 uur de stoet onder leiding van de St. Plechelmus Harmonie voor een feestelijke optocht door het dorp. Uiteraard is er ook de vertrouwde kleurplatenwedstrijd: Alle kinderen t/m groep 4 zullen op school en op het kindcentrum een kleurplaat krijgen. Deze kan ingeleverd worden bij aanvang van de viering, bij de ingang van de kerk. De prijsuitreiking is na afloop in het Dorpshoes. Namens de werkgroep Kinderkerk heten we iedereen van harte welkom. (Dit weekend zal er geen communie- of eucharistieviering zijn.)