Werkgroep Meditatieve Wandelingen N.O.Twente

27 februari 2024 | Rubriek

Uitnodiging

Samen meditatief wandelen vanuit de Protestantse kerk te Ootmarsum. Thema: ‘Op tocht’                                                                                                      Op zaterdagmorgen 23 maart 2024 wordt er weer meditatief gewandeld.                                                                                                               Verzamelen: 9.30 uur in de Protestantse Kerk – Ganzenmarkt 31, 7631 EM Ootmarsum

Na de auto of fiets te hebben gestald (bijv. op de Stadsweide 7636 PK aan de Oldenzaalsestraat of Huize Franciscus aan de Meijerij (aan achterzijde Huize Franciscus is vrij parkeren)) wordt u om 09.30 uur voor een korte overweging verwacht in de kerk waarna we zo’n 10 á 11 km. in en om het oude stadje met z’n prachtig omgeving wandelen. In dat glooiende landschap wordt op een gezellige plekje ook tijd ingeruimd voor koffie en thee met iets lekkers. Tijdens de wandeling wordt op bijzondere plekken stilgestaan voor meditatie. Rond 13.00 uur beëindigen we onze wandeling op het vertrekpunt bij de kerk.

Deelname gratis; na afloop – vrije gift ter bestrijding van de kosten. Waarschijnlijk kennen alleen échte wandelaars de prachtige plekjes die we 23 mrt. bezoeken. Laat u verrassen!! Ook mensen die niet kerkelijk zijn maar wel ‘iets hebben’ met wandelen en spiritualiteit zullen zich op deze zaterdag thuis voelen in gezelschap van wandelliefhebbers uit heel Twente.

De werkgroep wil dit initiatief graag breed in Twente uitdragen dus….. iedereen is welkom.                                                                                                      Opgave svp. per mail bij Marjan van Galen: vangalenmarjan@gmail.com  Bij opgave per mail svp. tevens uw woonplaats vermelden.

Onze volgende (korte) zomer-avondwandeling staat gepland op woensdag 3 juli 2024 vanuit het Landgoed Herinckhave nabij Fleringen.