Locatienieuws

20 september 2024 | Beuningen

Nieuwe voorzitter en penningmeester We zijn verheugd jullie te kunnen mededelen dat we een nieuwe voorzitter en een nieuwe penningmeester hebben. Gerard ten Dam die de functie van penningmeester gaat vervullen, heeft zich een tijdje geleden al aangemeld op de jaarvergadering. Een poosje daarna hebben Harrie en Astrid Rikkink zich aangemeld om gezamenlijk de functie van voorzitter onder hun hoede te nemen. We zijn hier ontzettend blij mee. We zullen beide functies binnenkort overdragen en wensen Gerard, Harrie en Astrid veel succes toe met deze taak.

Muur en bestrating kerkhof

Nadat bekend werd dat er woningen naast het kerkhof zouden komen heeft de locatieraad zich beraden over welke mogelijkheden er waren om het kerkhof een besloten en rustige gedenkplaats te laten zijn. In overleg met de bewoners van de nieuwe woningen is uiteindelijk gekozen voor een gemetselde muur. Deze is toekomstbestendig en biedt zomer en winter privacy voor bezoekers van het kerkhof, alsook voor de bewoners van de woningen. De muur op de erfscheiding tussen de nieuwe woningen achter het Sterrebos en het kerkhof is al een tijdje klaar. De afgelopen weken is de bestrating opnieuw gelegd. Vele vrijwilligers hebben onder alle weersomstandigheden, van veel regen tot temperaturen boven de 30 graden veel werk verzet. We willen dan ook alle vrijwilligers hartelijk bedanken en complimenteren met het geweldige resultaat. Binnenkort zullen nog de borders worden ingeplant.

De locatieraad