Zaterdag 22 februari om 17.30 uur is de jaarlijkse carnavalsviering in de St. Plechelmuskerk De Lutte.
Het is een carnavaleske viering met luchtige teksten, leuke liederen door het en de kapel Dûvels Geweld doet ook mee.
Wij nodigen de schoolprins Ruud en Prinses Aniek uit in deze viering met natuurlijk alle schoolkinderen en hun ouders.
De Graaf, Baron, Adjudanten, Miss, Jeugdgraaf en Jeugdgravin met hun gevolg van C.V. De Bosdûvelkes en CV De Tuffelkeerlkes zijn ook aanwezig.
Alle hoogheden komen in een feestelijke optocht met de kapel naar voren lopen naar het altaar. Jan Kerkhof Jonkman gaat deze viering voor en de zang wordt verzorgt door het Plechelmuskoor.
Ben jij er ook bij? Iedereen is welkom bij deze viering.
Naderhand is er drinken en wat lekkers.
Tot zaterdag 22 februari.
