Mededelingen

22 april 2024 | Noord-Deurningen

Pinksteractie

Bij dit kerkbladje vindt u een zakje voor de Pinksteractie. De opbrengst van deze actie is bedoeld om Nederlandse missionarissen een financiƫle ondersteuning te geven, zodat zij hun werk kunnen blijven doen. De zakjes kunt u inleveren in de brievenbus van het parochiesecretariaat.

Maria Cloese bestaat 70 jaar

Omdat de Maria Cloese 70 jaar bestaat, schenken we hier 11 mei extra aandacht aan. Er wordt een Mariaviering gehouden. Of deze geheel bij de Maria Cloese plaatsvindt ligt aan verschillende omstandigheden. Als het niet bij de Maria Cloese kan wordt er een Mariaviering in de kerk gehouden met aansluitend een Mariaprocessie naar de Maria Cloese. In ieder geval is er na de tijd koffie/thee met lekkers om het te vieren. U bent allen van harte welkom.

Rozenkransgebed

In de maand mei worden er weer rozenkransgebeden gehouden in de Maria Cloese. Aanvang 19.00 uur. Iedereen is van harte welkom.