Palmzondag.

11 maart 2024 | Noord-Deurningen

De palmzondagviering in Noord Deurningen wordt gehouden op zondag 24 maart aanvang 9.00 uur. Pastor J. Kerkhof Jonkman zal in deze viering voorgaan. Tijdens deze viering zal de pastor palmtakjes en water wijden. Na afloop van de viering kunt u de gewijde palmtakjes en het wijwater mee naar huis nemen. Deze viering wordt in de kerk gehouden. Tevens zullen in deze viering de communicantjes aan u worden voorgesteld. Bent u niet bij deze viering aanwezig, dan kunt u, de dagen daarna, de gewijde palmtakjes meenemen die achter in de kerk op tafels liggen. Ook het wijwater dat achter in de kerk staat, kunt u dan meenemen. (Wel zelf even zorgen voor een flesje o.i.d.) De kerk is de elke dag overdag open.