3 oktober 2024 | Rubriek

Voor tieners

Plaats van handeling: Breukelen en Utrecht. De parochie St. Jan de Doper (Mijdrecht, Abcoude, Maarssen, Vinkeveen e.o.) organiseert voor het derde jaar op rij een sporttoernooi voor tieners. Zij nodigen alle parochies in het Aartsbisdom Utrecht uit om hieraan deel te nemen: “Maak een team van vier tot zes personen en geef u op!” Het zaalvoetbaltoernooi voor tieners van 12 t/m 15 jaar vindt plaats in de Stinzenhal te Breukelen op zaterdagavond 16 november. Het beachvolleybaltoernooi voor tieners van 10 t/m 15 jaar is op zaterdagavond 31 mei 2025 in Sportpark Zuilen te Utrecht. Tieners kunnen zichzelf of per team aanmelden door te mailen naar: jeugdcatechese@hhart-maarssen.nl. Voor vragen of meer informatie zijn de organisatoren Esther van Wijnbergen & Gerrie Roelofsen bereikbaar via hetzelfde e-mailadres.