Uitnodiging

23 september 2024 | Rubriek

om samen meditatief te wandelen vanuit De Protestantse kerk in Tubbergen Thema: ‘Alle tijd’ Op zaterdagmorgen 12 oktober 2024 wordt er weer meditatief gewandeld. Vertrek: 9.30 uur vanuit de Protestantse Kerk – Hattinkstr 2, 7651 CL in Tubbergen We verzamelen ons iets voor 09.30 uur in de kerk voor een korte overweging waarna we zo’n 12 km. in en om dit mooie wandeldorp en z’n de prachtig omgeving zullen gaan lopen. Zoals u van ons intussen gewend bent pauzeren we halverwege op ‘n gezellig locatie voor koffie en/of thee met iets lekkers. Tijdens de wandeling wordt op bijzondere plekken stilgestaan voor meditatie. Rond 13.00 uur verwachten we zeker bij de kerk terug te zijn zodat u ook nog iets aan de middag heeft. Deelname gratis; na afloop – vrije gift ter bestrijding van de kosten. Waarschijnlijk kennen alleen de échte wandelaars al de prachtige plekjes die we gaan bezoeken. Dus laat u verrassen!! We zorgen ervoor dat mensen die niet kerkelijk zijn maar wel graag wandelen en/of iets hebben met spiritualiteit zich op deze zaterdag thuis voelen tussen wandelliefhebbers uit heel Twente. Want de werkgroep wil dit initiatief graag breed in Twente uitdragen dus…..iedereen is welkom.

Opgave svp. per mail bij Marjan van Galen: vangalenmarjan@gmail.com Bij opgave per mail svp. tevens uw woonplaats vermelden. Onze volgende wandeling staat gepland op zaterdag 22 maart 2025 vanuit de RK Kerk te Saasveld

Werkgroep Meditatieve Wandelingen N.O. Twente