Vooraankondiging

10 juni 2024 | Ootmarsum

Concert voor Maria: ‘Een Gemeenschappelijk Eerbetoon’
Op zondag 13 oktober om 15:00 uur nodigen de koren van de parochie Lumen Christi locatie Ootmarsum u uit voor een bijzonder concert. In de sfeervolle H.H. Simon en Judaskerk verenigen het Kinderkoor, het Tienerkoor, het Themakoor, Stem en Klank en het Gregoriaans Herenkoor hun stemmen voor een muzikale viering ter ere van Maria.
Het idee is ontstaan tijdens het korenoverleg van 15 mei. Elk koor brengt twee prachtige Marialiederen ten gehore. Het concert wordt geopend en afgesloten met gezamenlijke liederen, geleid door Herman Koops. Zodra het unieke programma definitief is vastgesteld laten wij u dit weten. Mis deze bijzondere gebeurtenis niet en zet zondag 13 oktober om 15:00 uur alvast in uw agenda. Kom naar de R.K. Kerk in Ootmarsum en ervaar een middag vol muzikale devotie en harmonieuze klanken ter ere van Maria. Gratis toegankelijk voor iedereen.
Uit: “In en om Ootmarsum”