Willibrord plaquette en Vrijwilligersavond

3 augustus 2024 | Tilligte

Willibrord plaquette

Het was voor Harm Bosch en Jan Arends een volledige verrassing dat ze tijdens de eucharistieviering van 13 juli de Willibrord plaquette kregen uitgereikt door pastoor Munsterhuis. Harm en Jan hebben zich beide 50 jaar als vrijwilliger ingezet voor onze geloofsgemeenschap. Harm was al die tijd collectant tijdens reguliere vieringen maar ook tijdens een avondwake en begrafenis. Daarnaast zorgde hij met Kerstmis voor het halen van de kerstbomen en het opzetten van de stal. Harm was tevens bij het onderhoud van het kerkhof actief. Zijn zoon Walter neemt deze taak met Kerstmis nu van hem over. Jan is als misdienaar begonnen tijdens de begrafenis van zijn opa en zet zich nog steeds in voor onze locatie, nu als lector en acoliet. Hij verzorgt altijd de planning van de lectoren en acolieten en er wordt nooit tevergeefs een beroep op hem gedaan wanneer er iets op kerkelijk gebied moet gebeuren. Na de viering was er een gezellig samenzijn in het MFA met een hapje en een drankje. We willen Harm en Jan daarom nogmaals bedanken voor hun jarenlange inzet namens alle parochianen.

Vrijwilligersavond van de Kerk

Op donderdag 12 september is er weer een vrijwilligersavond van de

kerk. Voor ieder die zich hier mee bezig houdt.

Zet het alvast in uw agenda.

Nader bericht volgt in het volgende parochieblaadje.

De locatieraad en pastoraatsgroep