Wereld Lichtjes Dag

27 november 2023 | Rubriek

Wereld Lichtjes Dag

“Omdat ieder lichtje een verhaal is” Op Wereld Lichtjes Dag worden er overal ter wereld om 19.00 uur kaarsjes aangestoken voor overleden kinderen. Zo gaat in 24 uur een golf van licht over de hele wereld. We doen dat ook in Denekamp op 10 december 2023 vanuit de H. Nicolaaskerk. Of het nu om een pasgeboren baby of jouw volwassen kind gaat. Of je nu vader, moeder, broer, zus, opa, oma, oom, tante, leerkracht of gewoon een lieve vriend bent. En of je het kind pas heel kort of al tientallen jaren mist. Parochie Lumen Christi, PUUR Uitvaart en Kienhuis Uitvaartverzorging organiseren dit samenzijn. We luisteren samen naar muziek, steken kaarsen aan en luisteren naar woorden. Een eigen inbreng mag natuurlijk ook. Dit kunt u doorgeven aan één van de organisatoren. Deelname is kosteloos en iedereen die zich betrokken voelt, is van harte welkom om samen te gedenken. Vanaf 18.15 uur is de inloop en om 18.45 uur starten we het samenzijn. Na afloop is er gelegenheid om na te praten en staat er voor jong en oud iets lekkers klaar.

10 december 2023

• H. Nicolaaskerk Denekamp