Lourdesreis

15 juni 2024 | Rubriek

Van 26 september t/m 1 oktober 2024
Ook dit jaar gaan wij vanuit onze parochie naar Lourdes van donderdag 26 september tot en met dinsdag 1 oktober 2024.
Lourdes is een stadje aan de voet van de Pyreneeën in Zuid-Frankrijk. In 1858 is Maria hier achttien keer in een grot verschenen aan het meisje Bernadette Soubirous. Sindsdien is Lourdes uitgegroeid tot de belangrijkste Mariabedevaartplaats ter wereld. Elk jaar gaan miljoenen mensen naar Lourdes om steun te zoeken bij Maria, om een kaarsje op te steken en om even stil te zijn bij de grot van de verschijningen.
Onze vliegreis naar Lourdes wordt verzorgd door het Huis voor de Pelgrim uit Maastricht.
Vanuit onze parochie vertrekken wij naar vliegveld Weeze Airport in Duitsland en vervolgens gaan wij met het vliegtuig naar de Luchthaven Tarbes-Lourdes-Pyrénées. Vandaaruit worden wij met een bus naar ons hotel in Lourdes gebracht.
Prijs voor deze 6-daagse vliegreis: 3* hotel € 1.095,00 (toeslag 1-persoonskamer € 175,00).
Er zijn nog een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.
Voor deelname aan deze Lourdesreis kunt u contact opnemen met het parochiesecretariaat in Denekamp (tel: 0541-353551) of met Elly Damhuis (tel: 0541-229852).